Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Maurice Linden - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Maurice Linden - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Maurice ter Linden

Blijf op de hoogte en volg Maurice

14 Januari 2015 | Nederland, Nootdorp

Hallo allemaal!

Morgen is het dan eindelijk zover, ik ga mijn avontuur aan bij Dolphin Academy in Curacao! Veel van mijn klasgenoten zijn al begonnen, maar voor mij is het dan ook eindelijk tijd om te gaan! Ik vlieg om 11:15 vanaf Schiphol. Deze week een gezellig afscheidsfeest gehad en afscheid genomen van vrienden en familie. Bedankt allemaal!

Dit verhaal typ ik nog in winterkleding, maar dalijk in een korte broek, teenslippers en een T-shirt. Heerlijk! Ik ben erg benieuwd naar mijn werkzaamheden bij Dolphin Academy en hoe ik het daar ga overleven.

Bij Dolphin Academy kunnen mensen zwemmen met dolfijnen (echt waar?) en het is mijn taak om deze mensen te fotograferen en filmen. Na het zwemmen met dolfijnen kunnen de toeristen deze foto's of film kopen.

Ik heb daarnaast ook nog andere werkzaamheden, ik zal over het gehele park werkzaam zijn. Andere dieren zijn er ook te vinden, bijvoorbeeld schildpadden, haaien enzovoort. Je noemt het op en het is er.

Ik woon de eerste 2 weken in een studio in Pietermaai, daarna verhuis ik naar de Vissteeg om daar de rest van mijn stageperiode te overleven.

Maar goed, op deze blog kunnen jullie mijn verhalen lezen (als mijn internet en mijn vrije tijd het toelaat). Ik zal zo veel mogelijk updates posten!

Nog even de laatste spullen in de koffers doen vandaag en dan hopelijk goed slapen. Mijn volgende reisverslag zal dan op het eiland zijn, de zenuwen beginnen nu toch wel toe te slaan! Ik zal natuurlijk ook de nodige foto's plaatsen en hier en daar een video! ;)

Ga jullie wel missen hoor!

Groetjes!

Maurice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maurice

Hallo allemaal! Van 15 januari tot en met 25 juni loop ik stage bij Dolphin Academy. Hier doe ik verschillende werkzaamheden, zoals het filmen van mensen die met de dolfijnen gaan zwemmen. Op deze pagina houd ik mijn avonturen bij, als mijn internet het toelaat. Ik zal af en toe wat plaatsen zodat jullie kunnen zien dat alles nog goed gaat en zo mijn avonturen volgen. - Maurice

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 1597

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

15 Januari 2015 - 25 Juni 2015

Stage Curacao 2015!

Landen bezocht: